Časté dotazy (FAQ)

  • Proč spolupracovat právě s námi?
    Jsme dynamicky se vyvíjecí společnost s komplexní nabídkou služeb v reklamě, tisku a také sortimentu kancelářských potřeb, obalů, drogerie a mnoho dalšího. Na našem e-shopu klientům nabízíme více než 40 000 položek a neustále pracujeme na lepší přehlednosti i uváděných informacích. Disponujeme vlastním grafickým studiem, díky kterému můžeme poskytnout klientům komplexní služby v oblasti propagace - grafické návrhy tiskovin, loga a logotypy, 3D vizualizace produktů, obalový design.
  • Poskytujete náhradní plnění?
    Na všechny zboží nebo služby jsme schopni poskytnout zákazníkům náhradní plnění prostřednictvím chráněných dílen. Pro více informací nás kontaktujte.
  • Nemám / ztratil jsem vaše katalogy. Co mám dělat?
    Všechny naše aktuální katalogy si můžete prohlédnout online. Pro tištěnou podobu prosím kontaktujte oddělení reklamy (online formulář).
  • V jakém formátu nebo jakým způsobem mám poslat tisková data?
    Odpověď na tuto otázku naleznete rozpracovanou v sekci "Stahování / Upload". Samozřejmě Vám ale tisková data můžeme upravit v rámci grafických služeb.
  • Umíte vyrobit reklamní a dárkové předměty na míru?
    Stále více častěji jsou žádané reklamní a dárkové předměty na míru, více informací k této sekci je v "Zakázková výroba".
  • Jak specifikovat potisk?
    Při poptávce produktu s potiskem je pro rychlejší kalkulaci vhodné potisk lépe specifikovat. Obvykle je nutné dopsat velikost i barevnost potisku. Podstatnou roli také hraje množství kusů.
  • Jak vytvořím poptávku?
    Obecnou poptávku můžete vytvořit jednodušše přes online formulář, kterou vždy najdete v menu zákaznického centra nebo v hlavičce stránky hned vedle košíku. Pokud poptáváte konkrétní produkt, můžete je vybrat kliknutím na "POPTAT POTISK", který se nachází na detailu každého potisknutelného produktu. Po odeslání poptávky naši obchodníci vytvoří kalkulaci a odešlou Vám ji co nejdříve zpět. Všechny kalkulace se snažíme zpracovávat do 2 dnů. Pokud je poptávka velmi urgentní, neváhejte nás kontaktovat.
  • Jak probíhá objednávka reklamních a dárkových předmětů, tiskovin?
    Jakmile schválíte objednávku na reklamní předměty či tiskoviny, pošleme Vám potvrzení objednávky a následné grafické náhledy k odsouhlasení. Po tomto odsouhlasení jde zboží do výroby. Dodání zpravidla trvá cca 2-3 týdny.
  • V jakém formátu mám dodat grafické podklady (logo, značku nebo obrázek) ?
    Pro aplikaci loga firmy či Vašeho brandu je potřeba připravit grafické náhledy. Abychom mohli náhledy připravit v tiskové kvalitě, budeme od Vás potřebovat dodat grafické podklady ve vektorové podobě - v křivkách. Nemáte-li připravené grafické podklady, můžete využít služeb našeho grafického studia.
  • Jaké si účtujete poplatky za dopravu?
    Zboží dodáváme do České republiky i na Slovensko. Cena dopravy v rámci ČR je 100 Kč bez DPH, a to konkrétně při balíku do 50kg za PPL (doba doručení 24hod od expedice). Dopravu na Slovensko řešíme individuálně.
  • Jak přidám zboží do oblíbených / objednávaných položek?
    Jednotlivé produkty mohou přidávat do oblíbených položek pouze přihlášení či registrovaní uživatelé. Pokud jste přihlášen, stačí kliknout na detail oblíbeného produktu a kliknutím na "Přidat mezi oblíbené". Stejným způsobem lze i tyto produkty vyřadit z oblíbených položek. Seznam Vašich oblíbených produktů najedte v klientském centru a v záložce "Moje odebírané produkty".